Karel Veselý

Ještě větší blbec než jsme doufali.....

22. 06. 2015 10:24:39
Ještě větší blbec než jsme doufali.....Tak právě toto mi proběhlo hlavou při sledování debaty šéfa lékařské komory se zástupcem komory čínské medicíny......

http://video.aktualne.cz/dvtv/sef-lekarske-komory-cinska-medicina-kozi-bobky-a-nesmysly/r~eaa9329c169011e59d310025900fea04/?utm_source=centrumHP&utm_medium=dynamicleadbox&utm_term=position-19

Na nějaký čas jsem se odmlčel pro nedostatek času. Ale tak hloupé vystoupení veřejně činného člověka jsem dlouho neslyšel, takže reaguji.

Pan nejvyšší doktor trumfne snad i našeho prezidenta. Možná prezident jako prezident....nevím.

To, co dokáže z úst vypustit ten od lékařské komory, to je hloupost bez hranic. O čínské tradiční medicíně nevím nic, povídá, ale jsou to kozí bobky kombinované s babou kořenářkou......

Je ten člověk normální? Jak může kritizovat, co nezná? Jak si může dovolit dehonestrovat kolegu, mimochodem, také lékaře, který o té čínské medicíně něco ví, studoval ji v Číně za podpory Karlovy univerzity a po zjištění, že může pomoci i jinak, než západní medicínou, se rozhodl, že legálně seznámí lidi v České republice s dalšími možnostmi.

Já tvrdím, pouze hlupák odmítá informace o něčem, co nezná. Tvrdím, že ještě větší hlupák si dovolí pomlouvat něco, o čem nic neví.

Je mi ze situace u nás smutno. Zdá se, že do funkcí veřejných se dostávají lidé dle podivných kritérií.

Smutný Karel Veselý

Autor: Karel Veselý | karma: 37.09 | přečteno: 2373 ×
Poslední články autora