Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Kde je Petřík, že Kim byl morálnější než křesťané? 8-o

3 0
možnosti
SS

Treba vyrazil za Kim Ir Senem ...

3 0
možnosti
SS

Nechteli by vsichni komuniste a jejich obdivovatele jit za Kim Ir Senem? Celemu svetu by se ulevilo ...

5 0
možnosti
JH

Obávám se, že by nás tady moc nezbylo. Komunista není jen ten se stranickou knížkou, ale hlavně myšlením a to ani nikdy nemusili být v KSČ.

1 1
možnosti
MC

Přál bych jim Alexise T si prase.;-)

2 0
možnosti
Foto

O35t94a29k94a71r 71S95e36k39l

12. 2. 2015 20:11

Karma. Zahlédl jsem zmínku o oné výstavě a původně jsem myslel, že jde o nějaký  apríl. Trochu s Vámi budu polemizovat : to snad už není ani provokace , to musí být naprostá , čirá a nepochopitelná bl--st.:-)

9 0
možnosti
Foto

Ne. Oni to myslí naprosto vážně. Jsou už tak vymydlení.

10 0
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1193x
Jsem průměrný občan, který občas cítí potřebu, podělit se o svůj názor na věc s ostatními a tak zjistit, jestli jsem divný já a nebo ti, co je nechápu.

Seznam rubrik