Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AS

A51d42a72m 73S62t23a24v18a

13. 2. 2015 18:29

Autore, hlavně byste se měl divit, proč Česká televize téměř nereferuje mimořádné české zahraničně politické události, o cestě prezidenta do Jordánska a Saudské Arábie. Nějaká Válková.....  Politické zpravodajství ČT to je jeden obrovský šlendrián. Náramně to připomíná chování těch šmejdů, jak se o nich teď furt píše....

0 0
možnosti
KV

Jak jsem napsal, nejsem politolog, jen se občas podívám, co se děje.....

Chci zůstat klidným a vyrovnaným......;-)

0 0
možnosti
MN

jste skvelej, ja porad zadal nekoho, aby mi to prelozil, protoze to slovo "podelala" tam proste neslysim, dokonce ani tvar ust pri vysloveni tohoto slova nejde dohromady ..  ale vy jste to tady napsal jak rikate doslovne, takze prostorekost pana prezidenta se zase potvrdila, nicmene to nemelo nic spolecneho ani s navstevou Jordanska ani s jednanim a ani s nasi politickou scenou! Takze jsem v klidu, tim spis, ze slychavam z ust mladych lidi daleko horsi slovnik ,,,a to i lidi s tituly. Nakonec slovnik nekterych dalsich nasich vysokych politiku neni o mnoho lepsi, spis naopak! Jen se nenajdou uz dnes novinari, kteri by to zverejnili jako napr. v pripade pana Topolanka, ktery tituloval na hrade pana Cunka vyrokem ... " si kreten, vole" ... soucasna doba dava pozor na libost cestiny pana Zemana;-D

0 7
možnosti
ZD

pane Bože to je zase trapárna...;-D;-D;-D

1 2
možnosti
JF

Zase si tu někdo nevidí do pussy...Rv

3 2
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1193x
Jsem průměrný občan, který občas cítí potřebu, podělit se o svůj názor na věc s ostatními a tak zjistit, jestli jsem divný já a nebo ti, co je nechápu.

Seznam rubrik