Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BT

nedáte si očkovat dítě, v pořádku ale stejně jako v Německu bude vyloučeno z přijetí do školky a může ho odmítnout léčit lékař

1 1
možnosti
KV

Nepíšete pravdu, nebude v Německu vyloučeno, pouze u nás.

1 1
možnosti
KV

Dodatek..Pokud někdo spoléhá na očkování, ať se očkuje. Ale proč to nutit i těm, kteří nechtějí? Je spousta států, kde tato povinnost není a nejsou na tom, ani podle vašich statistik, hůře.

1 2
možnosti
MS

Ovšem ten, kdo své dítě očkovat nechce, se chová jako nesolidární parazit. Jen sprostě využívá toho, že jeho okolí je "proočkováno" a nebezpečí nákazy tudíž nehrozí. K tomuto bezpečnému prostředí však takový člověk nijak nepřispívá. :-/

1 2
možnosti
KV

Tak jsem si dal pauzu, abych mohl "shrnutí" udělat i já. Názory, které jsem psal, nejsou moje, ale převzaté. S těmito názory souhlasím, přestože nejsem jejich autorem. Očkování způsobuje spoustu problémů, mnohdy i úmrtí, což potvrzují i lékaři z praxe. I kdyby toto svinstvo zabilo jen občas, je nemorální podávat je dětem. Nikdo, doposud, nepředložil nestrannou studii o neškodnosti vakcín. A na závěr: Těší mne, že jste si zde vytvořili hezký klub odpůrců všeho, co není oficiálně schváleno a státem podporováno. Přeji hezký pokec, jen prosím, nelžete! Třeba jako pan Švadlenka, který mi vkládá do úst tvrzení, která jsem nikdy nepronesl. Pište věcně, aniž by kdokoli z vás rýpal do soukromý druhých a snažil se při nedostatků argumentů pomlouvat a posmívat se. Všichni píšete, jak jste vzdělaní, tak se také tak chovejte, prosím. Děkuji všem za jejich příspěvky.

1 1
možnosti
KV

Opravuji svou chybu ve slově sokromí, omlouvám se.

1 1
možnosti
FH

Aha .... CDS2 a já trdlo si myslel, že to bude diskuse ... inu sám jsem se nechal nachytat. ;-)

0 1
možnosti
FS

Čéče, vy jste nebezpečný fanatik.

3 1
možnosti
Foto

J25a36n68a 38M50a94j62o31v56á

26. 2. 2015 22:45

Já myslím, že je to T-A-K plnotučný fanatik, že už není ani nebezpečný.

0 1
možnosti
MZ

M63i93r81e82k 37Z77i47k95a

26. 2. 2015 19:24

Tak jsem si našel ty vaše stránky o CDS na facebooku a hlavně jak se tam prosazujete. 

Už chápu a opravdu nepotřebuji víc. ;-D;-D

Aby někdo uveřejňoval blog a prosil o klikání na karmu je směšné.

Ovšem ještě směšnější je ta vaše sekta o CDS, jak říká psycholog Hubálek, v každé společnosti je poměrně vysoké procento blbců. 

A v této skupině se dokonce shlukují. 

Tím bych to uzavřel. A dál ode mne ani neočekávejte otevírání článku, naprosto zbytečné. Se slovy Cimrmana: "nepište mi a nejlépe nepište vůbec" ;-D 

Mějte se jak chcete.

4 1
možnosti
KV

Nápodobně, kdo nerozumí nadsázce a chytá za slovíčka, která nepatří jemu, je hloupý rýpal. Já o vás nic nehledám a nebudu. Nejhorší na světě je srážka s volem...to je zase Werich, a ten není vymyšlený... :-) . Apropo....psal jste vy mě! Děkuji za vaše příspěvky.

1 1
možnosti
MZ

M26i37r87e81k 76Z90i88k45a

26. 2. 2015 18:29

Když jako turista pojedete do oblastí s výskytem těžkých infekčních nemocí je vaším svobodným rozhodnutím se neočkovat, uděláte to?

2 1
možnosti
KV

Ne, vezmu s sebou láhev s CDS2. ;-)

1 1
možnosti
MZ

M19i56r74e21k 14Z37i41k82a

26. 2. 2015 18:15

Hele, mám nápad, před celkem dost lety se významně podařilo snížit následky automobilových nehod zavedení povinných pásů a airbagů. Tak co kdybychom je teď zrušili. Vždyť už je nepotřebujeme.

1 1
možnosti
KV

Chabé, hrušky a jablka.....kolika dětem a nebo dospělým byly prokázány vedlejší účinky ? Pochybuje někdo o účinnosti zmíněného? A hlavně, existují studie, které prokazatelně nejsou ovlivněny a dokazují účinek těchto pásů. Nic proti nim nemám.....;-)

1 1
možnosti
Foto

J39a40n69a 53M31a64j11o94v10á

26. 2. 2015 17:13

Jasně. Očkování je zlo. Zato taková epidemie pravých neštovic nebo tyfu, to by byla parádička, co?

8 1
možnosti
KV

Pokud žijete ve vlhké jeskyni, počítejte s tyfem. Já z něj opravdu strach nemám......ani z pravých neštovic.  :-P

1 3
možnosti

Účinek očkování je prokazatelný. Jedním z důkazů je i vymizení vztekliny z naší přírody - díky očkování lišek. Lze najít i plno dalších důkazů, ale to je celkem jedno.

Doporučuji k přečtení - článek Mýty a legendy antivakcinačního hnutí: http://www.sysifos.cz/index.php?id=vypis&sec=1414087747

Najdete tam i protiargumenty k vámi uvedeným tezím.

7 1
možnosti
KV

Tak jsme se opět potkali, pane Švadlenko, dobrý den, ale ani tady nedocílíte toho, abych změnil můj názor. Ti, na které dávám odkazy, jsou mému názoru bližší, a nemůžete tvrdit, že víte více než oni.

1 3
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1193x
Jsem průměrný občan, který občas cítí potřebu, podělit se o svůj názor na věc s ostatními a tak zjistit, jestli jsem divný já a nebo ti, co je nechápu.

Seznam rubrik