Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Chtěl jsem poděkovat za video, ale video nefunguje. A tak musím pokračovat bez jeho znalosti.

V tomto státě vše je ovládáno bysnysem. Pravda je zcela nezajímavá, zajímavý je jen kšeft. A tak je to i s čínskou medicínou. Není podstatné zda je pomoženo, podstatné je, zda je zaplaceno. Já jen, abyste věděl, čemu fandíte. Klasickou léčbu v tomto státě nesmíte zaplatit, ale čínskou medicínu si zaplatit můžete. Asi vám také nic neříká, jaký je rozdíl mezi exaktním poznáním a empirickým pokusnictvím. Všichni ctíte více empirii než exaktnost. To se nám to zdravotnictví bude pěkně prodražovat! Ale nadávat bez hlubší znalosti věci, to vám mládeži jde. Není to příliš rizikový postoj?

:-)

0 0
možnosti

Moderni medicina diky usili tisicu inzenyru vam dokaze diagnostikovat mnoho chorob. S lecenim je to uz slabsi a dokonce vas dokaze pouzivanim mnoha leku zabit .

1 1
možnosti

Nerozumím, v čem je problém. Oponenti pana dr. Kubka mají možnost se léčit " tradiční čínskou medicínou". Pokud si váží svého zdraví, jistě jim nebude vadit, že si to zaplatí, podobně jako homeopatii. Jen malé doporučení, placebo přijde levněji:-)

1 2
možnosti

Placebo léčení bez řádné diagnostiky přijde draho. Tebe i stát!

0 0
možnosti

B26o20h62u34š 38H96a61v10e86l

22. 6. 2015 16:44

Pan Kubek je blb.

Dejte si pozor na jeho tvrzení = psychosomatické onemocněníznamená, že pacientovi nic není! Tvrzení naše medicína je založena na důkazech.Toto může tvrdit tvrdý ideolog.

Moje setkání s akupunkturou je ze 70 let, první seminářbyl veden doktorem, tvrdil něco o silách Jing a Jang. Za týden jsem slyšelvysvětlení Doc. Šalanského, který byl fyziologem. Zjednodušeně: Akupunkčníjehly působí na nervová zakončení a stimulují mozek.

Jasným důkazem je jiný kožní odpor, který jev akupunkčním bodě měřitelný. Tesla prodávala přístroj Stimul 3, kterým jeodpor měřitelný a tím se dají nalézt body na kůže. Je to dostatečný důkaz?

Kubek je také tlačen byznysem, jde jen o to, že farmaceutimají důkazy dobře procesně zpracovány. Pan doktor si plete si šarlatány alékaře používající akupunkturu.

V 70 letech jsem pracovat v Brněnské úrazovce aslyšel jsem rčení:

Doktor léčí, příroda uzdravuje. Opakuji se, ale diskutující mi nedají jinak. Je tu nějak moc zastánců té správné vědy ;-(

4 1
možnosti

Každý máme svůj život ve svých rukou. Já dávám přednost exaktní medicíně postavené na důkazech před medicínou empirickou, kde důkazy chybí. Ale Tvoje tělo je Tvoje, samosebou!

0 0
možnosti
Foto

Myslím, že z diskuse na DVTV je patrné, že pan doktor Kubek o čínské medicíně něco ví. Jistě, nestudoval ji na vysoké škole, ale na utvoření fundovaného názoru i jeho obhájení dostatečné množství informací (dle mého názoru) má. Co se Vám nelíbilo na argumentech, které pokládal?

1 2
možnosti

On proboha nějaký uvedl? Zkuste mi uvést nějaký příklad...

1 1
možnosti

Zopakuji příspěvek, který se mi omylem umístil u kvalitního blogu pana Valíčka na stejné téma: Až na něho dojde, budou mu dobré i kozí bobky, tedy, zbude-li mu pud sebezáchovy. Dělají to tak všichni vševědoucí machové: tajně se připlíží, psí oči a pěkně prosím, pomozte :-)

0 1
možnosti

J59e98r33r41y 49D61a35n70ě89k

22. 6. 2015 21:59

Ono je to spis naopak. Alternativci "leci" vetsinu nemoci, ktere pacient nema. A kdyz pak jde do tuheho, utikaji ke klasickemu doktorovi se slovy: "doktore pomoz"

1 0
možnosti

Kubek se jen v klidu a s nadhledem snažil racionálně argumentovat proti iracionálnímu.

Přečtěte si třeba odkaz:

http://www.tribune.cz/clanek/36332-homeopatika-a-akupunktura-studie-ukazaly-nulovy-efekt

1 1
možnosti

Kuberk nebyl v klidu a věcná argumentace vypadá jinak.

Váš odkaz je na článek pochybné úrovně protože  jsem se V8m již jednou snažil vysvětlit že homeopatie a čínská medicína melze měřit stejnými způsoby jako západní medicína. Proto každá takováto studie (většinou štědře sponzorovaná farmaceutickými firmami) dopadne negativně.

1 1
možnosti

Jsem zastánce klasické medicíny, čínskou medicínu vnímám jako alternativní volbu a nebudu ji doporučovat. Nicméně ani zakazovat, ať si každý zvolí, čemu důvěřuje. Nesouhlasím plně s nadpisem, já jsem doufat přestal už dávno. Ta funkce ČLK je nějak zakletá, znám dva prezidenty a zhodnotit, kdo je větší b... neumím. Asi si hodím korunou. Děkuji za upozornění o pořadu (dík patří i panu Valíčkovi).

1 1
možnosti

P54a71v22e88l 65K83u58l82a

22. 6. 2015 11:07

Pořad jsem neviděl, ale vím něco o dotyčných prezidentech, takže karma a R^R^R^:-)

1 1
možnosti

je tam odkaz......klikněte... :-)

0 0
možnosti

V roce 1980 jsem měl obrnu lícního nervu s ohrožením oka na které jsem viděl a po více jak půlročním léčení, žádný efekt nenastal. Dostala mě z toho vyhozená paní doktorka z vojenské nemocnice akupunkturou během velmi krátké doby.

0 0
možnosti

Ano, je to způsob stimulační terapie. A někdy může být prováděn i akupunkturou.

0 0
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1193x
Jsem průměrný občan, který občas cítí potřebu, podělit se o svůj názor na věc s ostatními a tak zjistit, jestli jsem divný já a nebo ti, co je nechápu.

Seznam rubrik