Karel Veselý

Jsem průměrný občan, který občas cítí potřebu, podělit se o svůj názor na věc s ostatními a tak zjistit, jestli jsem divný já a nebo ti, co je nechápu.
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1193x

Seznam rubrik

Karel Veselý

CDS2, voda obsahující ClO2, pomáhá a nebo škodí?

    O látce, která je tak razantně odmítána, že budí větší pozornost, než by si její odpůrci přáli.

14.2.2015 v 11:00 | Karma: 29,78 | Přečteno: 3757x | Diskuse| Věda

Karel Veselý

Největší starosti hlavy státu jsou překvapivé

Doslechl jsem se o chuti jedné ministrině, odstoupit z funkce. Co na tom, když nic horšího, řekl jsem si. Ale nedalo mi to a mrknul jsem na komentáře. A helemese, zase je tu něco k zamyšlení!

13.2.2015 v 16:34 | Karma: 15,56 | Přečteno: 729x | Diskuse| Ostatní

Karel Veselý

Komunisté prostě nezklamou...

Tak jsem si osvěžil svou averzi k jedné z "parlmentních stran" ! Opět nezklamali, věrni svému stranickému odkazu, oslavovali zesnulého severokorejského diktátora !

12.2.2015 v 19:58 | Karma: 24,69 | Přečteno: 1013x | Diskuse| Společnost

Karel Veselý

Můj první...Něco o mém náhledu na lidi...

Tak jsem se dal na psaní, docela jsem zvědav, jak to půjde. Jsem dost obyčejný chlap, mám své problémy a taky pár věcí, ze kterých mám občas radost. Ale takoví jsme asi všichni, jen ostatní si to občas nemyslí....

12.2.2015 v 10:32 | Karma: 12,10 | Přečteno: 605x | Diskuse| Ostatní