Znal Petr Janda Miloše Zemana už v roce 1982?

19. 02. 2015 9:00:00
Tak mám dojem, že se opravdu znali. Zřejmě vztah muzikant a jeho inspirace....Jen si poslechněte.

Moc hezký text, moc hezká muzika. Řekl bych evergreen. Už párkrát jsem si tu skladbu připomněl. Nikdy se mi, ale, nezdála tak trefná, jako dnes. Už z minulého článku je vám asi jasné, že nejsem fandou pana Zemana, byť se stalo, že se stal prezidentem naší republiky. I proto sleduji jeho jednání a postoje. Rád bych zjistil, že jsem se třeba pletl. Nejde to. Ten člověk je opravdu jiný, než osobnosti, které se prezidenty stávají. Dnes oznámil své "rozhodnutí" ve věci, o které se bude teprve rozhodovat, je-li vůbec reálná. Ať se rozhodne pro a nebo proti vyslání polní nemocnice do Jordánska, nemůže to přeci jenom tak troubit do světa stylem středověkého feudála. Všichni kolem byli překvapeni, jen on se smál. Tak konečně zase ukázal svou moc! No, ono se uvidí. Nápad asi není špatný. Ale, kde na to vzít? Nikde, široko daleko, žádný pan Ducháček, který by "to tam dal".

Jak si pan Zeman může být tak jistý, že se na to peníze seženou? Teprve se totiž zjišťuje, kolik by celá záležitost stát stála. Ale konec už mým steskům nad tou podivnou personou. Zlepšeme si náladu a poslechněme si prima muziku s velmi aktuálním textem! Hezký den všem.....

Karel Veselý

Text písně:

Ve všem chtěl mít větší podíl
Pro jiné se nenarodil
Sám neuměl ničeho se vzdát
Jen ostatní za nos vodil
Myslel na to kudy chodil
A jen sebe upřímně měl rád
Každou větu začal slůvkem Já
Každou větu končil slůvkem Já

On nevěřiil na chiméry
A ve jménu kariéry
Nosil boty špičkou dozadu
Nikdy nepsal verše ženě
Vždy se tvářil unuděně
Když jsi k němu přišel o radu
Každou větu začal slůvkem Já
Každou větu končil slůvkem Já

V očích led a vlhké dlaně
Usmíval se polekaně
V obavě, že budeš něco chtít
Velmi dbal na osobitost
Povýšil svou sebelítost
Na ten nejušlechtilejší cit
Každou větu začal slůvkem Já
Každou větu končil slůvkem Já

Vidíš ho, jak podle zvyku
Důstojně jde po chodníku
A nic kolem sebe nevnímá
Do stop padá sůl a písek
Jednoho dne nevrátí se
Nikdo si té ztráty nevšímá
Komu chybí jeho věčné Já
Jen ozvěna domů vzpomíná


Refrén:
Já, já, já, jenom já
Já, já, já, jenom já
Já, já, já, jenom já
Já stačím si sám
Já, já, já, jenom já
Já, já, já, jenom já
Já, já, já, jenom já
Já stačím si sám
Já se mám

Autor: Karel Veselý | čtvrtek 19.2.2015 9:00 | karma článku: 22.04 | přečteno: 1328x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Politika

Jiří Žamboch

Prokazatelně lživý titulek o spotřebitelské náladě:

Titulek Seznam Zprávy: "Blbá nálada ustupuje, Češi se cítí ekonomicky nejlépe za tři a půl roku" znamená, že autor neumí napočítat do tří (let). Důkazem jeho lživosti jsou přitom informace přímo z článku.

29.3.2024 v 9:14 | Karma článku: 16.87 | Přečteno: 166 | Diskuse

Michal Sabó

Nechte nám Mrazíka! Proč Češi stále milují Rusko a staré časy?

Česká veřejnost je rozdělena na dvě poloviny. Jedna podporuje Ukrajinu, druhá si stojí za Ruskem. Co vede lidi k hájení tyranie?

29.3.2024 v 6:45 | Karma článku: 15.37 | Přečteno: 420 | Diskuse

Jiří Žamboch

Putinovo dnešní vojenské srovnání NATO a Ruska záměrně kulhá.Situace Ruska je o dost lepší

Dnešní srovnání NATO Putinem dalším chytrým Putinovým tahem.Prohlášení "Rusko vydává desetkrát méně na obranu než Spojené státy, tak je ruský útok na NATO nesmyslný." má ukolébat veřejnost evropských členů NATO.Je to však jinak.

28.3.2024 v 20:10 | Karma článku: 14.33 | Přečteno: 377 | Diskuse

Jan Pavelec

ČR má se svým upoceným pojetím liberalismu 200 let zpoždění.

Podle Listiny základních práv a svobod se Česká republika nesmí vázat na jakoukoliv výlučnou ideologii či náboženské vyznání, a podle Ústavy má být státem sociálním, nikoliv (neo)liberálním.

28.3.2024 v 15:50 | Karma článku: 14.68 | Přečteno: 246 | Diskuse

Jan Bartoň

Přichází nový věk – volíme mezi tragédií a realismem

Pan Václav Vlk starší uveřejnil skvělý komentář k současné mezinárodní situaci pod titulkem Přichází nový věk tragédie. Abychom předešli tragédii, musíme zvolit realismus.

28.3.2024 v 10:00 | Karma článku: 29.95 | Přečteno: 666 | Diskuse
Počet článků 24 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1193
Jsem průměrný občan, který občas cítí potřebu, podělit se o svůj názor na věc s ostatními a tak zjistit, jestli jsem divný já a nebo ti, co je nechápu.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...