Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DN

No zase návod pro naše minoritní spoluobčany - jak se zdarma najíst napít. A když ho jeden neobslouží - tak rasýzmus . Ona už se za něj  nějaká ta nezisková multikulti organizace  postaví.:-(

2 0
možnosti
JC

Ale jděte.

To bylo už za komoušů i po převratu, že lidi bez peněz si šli se do hospody najíst. Pokud je číšník neodhalil včas, měl smůlu. Vždycky to šlo za vrchním číšníkem. Kde nic není, ani smrt nebere, takže když je host "bezdomovec", nezaplatí. Ani přivolané policii. Ani pokutu, kterou mu policie nebo přestupkový orgán uloží.

No a že se nesmí nalévat podnapilým, to máme jako přestupek snad už od první republiky.

0 1
možnosti
KLS

Většinou se to už dneska poznat nedá, kdy já jsem se s tím setkala, jednalo se vždy o slušně oblečené lidi, bohužel.

1 0
možnosti
KLS

Ono nemusí jít ani o bezdomovce, jsou celé rodiny, které atakují restaurace stylem talíř vymetu do prázdna až na dvě poslední sousta, do pití hodím nakonec vlas, vše vyreklamuju a čau zase příště.

0 0
možnosti
MK

Obsluha dostane pokutu od přivolané policie, protože bezdomovec nadýchá a tedy jej obsloužili jako podnapilého.//ona obsluha u nás nesmí obsluhovat podnapilé?

1 0
možnosti
JC

Nesmí, už hodně dlouho nesmí.

0 0
možnosti
Foto

Slyšela, viděla a taky jsem se divila...ale dlouho ne, vše je totiž možné:-/8-o

2 0
možnosti
Foto

Ono to tak v praxi klidně může být. A teď si vezměte, že se třeba někdo bude chtít pomstít živnostníkovi. Domysleme do důsledků.

2 0
možnosti
KLS

Mně se to stalo x krát, ve dvou případech vím na 100%, že se jednalo o akt konkurence...:-(

1 0
možnosti
ZJ

No ... po prvním přečtení jsem si řekl: Tohle NENÍ možný,to bude nějaká blbina.Potom jsem se ale zamyslel - zhodnotil,kde to vlastně reálně žiju svůj život - a rázem mě HUMOR PŘEŠEL :-/

2 0
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1193x
Jsem průměrný občan, který občas cítí potřebu, podělit se o svůj názor na věc s ostatními a tak zjistit, jestli jsem divný já a nebo ti, co je nechápu.

Seznam rubrik