Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

...já nevím jak vy ale já jsem čekal od článku mnohem více a né číst mezi řádky:-P

1 0
možnosti

P27e24t79r 12V46l65c51e71k

12. 3. 2015 20:11

Já jsem Zemana volil s vědomím, že bude nedokonalý a s chybami.....nelituji.  Zeman dělá chyby, nicméně podle mého soukromého názoru ( a snad mně na něj nenávistný autor článku- odpůrce Zemana- dá právo) je hlavním motorem jeho mediální dehonestace  kromě obvyklé msty za jeho urážky k novinářům především skutečnost, že je v opozici k mnohým lobbistům a vlivným lidem, kterým nejenže nejde na ruku, ale přímo je ohrožuje.

8 1
možnosti
Foto

Upřímně řečeno, nechápu, proč by měl kdokoli odmítnout účast na oslavách konce války.

Za deset let, při 80. výročí už nebude naživu skoro nikdo z té slavné éry a já bych považoval za hrubou urážku to s těmito veterány ještě naposledy neoslavit.

5 0
možnosti

Pokud tu otázku myslíte vážně tak máte zatmění mysli.

Protože jsme nedílnou součástí evropské unie a hlavně nato a měli bychom rozhodně respektovat politickou linii našich partnerů.

Pokud bude Zeman jedinouou hlavou státu na oné akci,jaký signál tím dává svým hlavním partnerům,nebo si myslíte že bychom měli zpřetrhat všechy svazky a vrhnout se do náruče novodobého područí?

Jak potom vypadá náš stát v rovině zaraiční politky?

Opravdu se musím všude stydět za to, že jsem čech a vysvětlovat že náš prezident je prostě (......svůj,protože je lidový a většina se s ním ,jak doufám,neztotožňuje?)

1 0
možnosti
Foto

Jediné co jsem z tohoto článku pochopil, asi jsem nechápavý, je nejít, když nejdou ostatní. Na západ ano (Normandie) na východ (Moskva) ne východ je špatný s ním teď nekamarádíme. Počkáme až tam bude zase někdo jako třeba Jelcin a potom to s nima to jejich vítězství oslavíme. Co, že to vítězství bylo před 70 lety no nic mi si počkáme. Jenom ten Zeman nám to nějak kazí.

7 1
možnosti
Foto

Dyž to maj tak Vašnosti:

,,Co s tím Mlhou,? dyž voni ho prachy nezajímaj...8-o;-€;-O"

( z rozhovoru nějakejch mafiozů, či lobistů, či...)

1 0
možnosti

Kampaň, tu dělal zadarmo???

1 0
možnosti
Foto

Buď Zemanovi CIA nedokázala nainstalovat do Hradu štěnice, nebo je tam měl a nic na něj, na rozdíl od ostatních EU státníků, nemají. Ti ostatní musí skákat jak za louží pískají, jinak na ně vybalí, co si přes štěnice nahráli. Když za louží poručí do Moskvy ne, srazí paty, vypnou hruď  a nepoletí a nepoletí.

6 1
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1193x
Jsem průměrný občan, který občas cítí potřebu, podělit se o svůj názor na věc s ostatními a tak zjistit, jestli jsem divný já a nebo ti, co je nechápu.

Seznam rubrik