Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jsem moc rudý a tak bych se chtěl zeptat, co budete dělat, až Vám někdo z těch beztrestných hrdinů přejede bližního. .?

0 1
možnosti

J49a33r59a 12R80a51n92k

19. 3. 2015 0:17

Tak udela to same, co by udelkal, kdybyste porejel jeho blizniho Vy, mate vice tak chytrych otazek?8-o

0 0
možnosti
Foto

Celý ten povyk kolem celkem malé kolony je uspořádán na to, aby se odvedla pozornost od jiných věcí. Např. od poutě pana presidenta do jámy lvové nebo od přiznání Putina k tomu, že anexi Krymu připravoval už před OH.

2 0
možnosti

Vítání „bratrských“ vojsk už mají Češi vyzkoušené, tak co z toho dělat tragedii.

1 2
možnosti

...jsem rád ....že přiznáváte osobní zkušenost pane učiteli....

2 0
možnosti
Foto

Podporovat karmu a návštěvnost tohoto ,,díla" dále nemíním. To podstatné k tématu jsem sdělil ve svém příspěvku ve 12.47! Vyjádření k názorům některých z ,,diskutéru" pak ve svých reakcích během diskuze. Tak ,,dobrou chutˇ" !;-D

1 1
možnosti
Foto

Však jste sem nasekal asi 11 komentářů, jeden výživnější než druhý, a i smajlíků dost.

Jinak - na urážky a zastrašování jsem z minulého režimu zvyklý a jsem náležitě proti nim zocelen. (viz Váš příspěvek níže).

Někdy se divím, že Váš otec nevstane z mrtvých a nějakou Vám nešoupne. Asi by koukal, že Vás dokonce zařadili mezi Vyvadily a podobné. To ne ti oškliví škatulkáři, to je Vaše vlastní dílo.

2 1
možnosti

..souhlas....ale aspoň se ..ruďoši odkopali....:-/

6 1
možnosti

Také mi zůstává rozum stát na tou hystérií. Přes kousíček našeho území přejede ani ne dvě stovky vozidel s půl tisícovkou vojáků. No a co! Bouřili se snad Litevci či Islanďané, když přes jejich zemi přelétali naši letci na gripenech??

A u nás se budou na vozidla našich spojenců házet rajčata a vajíčka!!!!!;-€

10 1
možnosti

No jo, ale takový gripen se trefuje rajčetem nebo vajíčkem dost špatně.

4 0
možnosti

Nechtěl jsem, ale musím - ale nemusíš, chlapče nemusíš....Ty už ho totiž vidíš "bolševika" za každým rohem! Upřimná soustrast celé rodině!

4 9
možnosti

Pani Franzová, chcete mi říci, že komunisti, kteří řvou nejvíc nejsou bolševici? A že jsou za každým rohem, je pravda, bohužel.

6 1
možnosti
Foto

Velmi se pletete, pokud si myslíte, že ve volbách nevyhráli.

1 0
možnosti

Nechte to být. Nemá cenu se rozčilovat. Většina lidí je rozumných. Tady jsou to samí Jiroudkové, Salajkové, Řezníci a taky paní Beata. Jsou zde celé dny, stále ti stejní, pár jedinců. Nemají co na práci než si stěžovat na svět, závidět a nesnášet. Nemá cenu se s nimi přít, je lepší je nechat být.

13 1
možnosti
Foto

Poslouchaj, nejsou voni příbuzný s nějakým Adenauerem?8-o;-D To já jen tak, aby diškus nestála. :-PJinak nevím co ti ostatní Vámi jmenovaní, ale já jsem vždy toliko sám za sebe. A pokud Vám to hlavička nebere, věřte, že mne to nijak ne..reR^

4 4
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1193x
Jsem průměrný občan, který občas cítí potřebu, podělit se o svůj názor na věc s ostatními a tak zjistit, jestli jsem divný já a nebo ti, co je nechápu.

Seznam rubrik