Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KV

Díky.Přesně tak, jeho "nevím co to je, ale uráží mne to", je hrozné.......

5 1
možnosti
Foto

Nemohu s Vámi souhlasit. Z argumentů, které říkal, jsem nedošel k závěru, že neví o čem mluví.

1 0
možnosti
MV

za vas komentar jsem moc rad, obaval jsem se, ze tuhle HRUZU nikdo z blogeru nezaznamena, protoze nejde ani o Zemana ani o uprchliky. pred chvili jsem tedy hodil do eteru muj blog na tohle tema a to i pres to, ze podobne reakce na media nejsou to, o cem do blogu rad pisu. diky jeste jednou a jsem rad, ze jsem se nad panem prezidentem neoklepaval jen ja

http://valicek.blog.idnes.cz/c/466748/proc-nebude-milan-kubek-polykat-kozi-bobky.html

0 1
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1193x
Jsem průměrný občan, který občas cítí potřebu, podělit se o svůj názor na věc s ostatními a tak zjistit, jestli jsem divný já a nebo ti, co je nechápu.

Seznam rubrik